Hírek, újdonságok az Aviko Food Service világából

Chef

A helyzet az éttermi munkaerőpiacon egyre katasztrofálisabbnak tűnik. A bérek emelése már nem segít, ha úgysem lesz, aki dolgozzon. A megfelelő éttermi személyzet problémakörét, amellyel a vendéglátósok tulajdonképpen tavaly szembesültek igazán, a forró nyári szezon sem oldotta meg, hanem csak tovább súlyosbította. Hiány van a megfelelő munkaerőből: szakácsokból, pincérekből, konyhai kisegítőkből....

Bővebben
Chef2

A trendek nem mindig láthatóak előre, egyesek olyan gyorsan tűnnek el, ahogy megjelentek. Másrészt viszont, azok a trendek, amik a járvány idején jelentek meg, minden bizonnyal hosszabb ideig velünk maradhatnak. A változás a HoReCa szektorban nem újkeletű, ez az iparág folyamatosan változik, alkalmazkodik a fogyasztók igényeihez. 2020-ban a régi minták elvesztették értelmüket, a válságkezelés és a változásokra történő gyors reagálás azonban soha nem volt még ilyen hasznos képesség, mint most. Ebben a cikkben azokat a gasztronómiai trendeket fogjuk megvizsgálni, amelyek határozottan megváltoztathatják a HoReCa ipar arculatát.

Bővebben
Neon Beer

Több éve figyeljük, hogy egyre több étterem építi kínálatát saját alapanyagokra és italgyártásra. A kézműves sörgyártás növekvő népszerűségének egyik oka a természetes és bio termékek iránti növekvő érdeklődés. A kézműves sörök, ahogyan azt ebben a cikkben is bemutatjuk, gyakran alacsony kalória- és alkoholtartalmúak, ugyanakkor jellegzetes ízvilággal rendelkeznek. A népszerűségüket erősíti, hogy egyre inkább értékeljük a személyre szabott és egyedi, helyben, a nulláról felépített termékeket. Egy kézműves ajánlat segít az éttermének abban, hogy kitűnjön a versenytársak között, plusz értéket adjon a kínálatához.

Bővebben
Breakfast 1

Reggeli vagy bruncheli? Mit együnk 2021-ben reggelire? Itt a legfrissebb reggeli-körkép a legújabb nemzetközi trendekkel! A gasztronómia egyik legfontosabb trendje a 2021-es Future 100 Wunderman Thompson riport alapján - melyről a ladn.eu francia weboldal is beszámolt – nem más, mint a reggeli visszatérése. És nem is akármilyen reggeli, hanem annak kifejezetten az egészséges-tudatos verziója.

Bővebben
Menu 1

Felejtsd el a bonyolult étlapokat, válaszd az egyszerűséget és a csúcstechnológiát! Nincs több kacifántos kifejezés. Manapság egy fogás leírása legyen világos, könnyen áttekinthető, egyértelmű üzenettel. A több mint egy évig tartó járványhelyzet után a vendégek hozzászoktak a gyors és egyszerű online rendelésekhez. Ha végre kilépnek a négy fal közül a régi normalitást keresve, az ételrendelést szeretnék a lehető leggyorsabban letudni, hogy több idejük maradjon a baráti beszélgetésekre.

Bővebben
Aviko Supercrunch Skinny Skinon Fries Loaded Kimchi Fries 1 Liggend

Akár hasábburgonyának, akár sült krumplinak hívjuk, ez a finomság az egész világon hódít – nem csoda, hogy saját világnapja is van! A sült krumpli nem azonos a chips-szel, ami vékony szeletekre vágott, keményen ropogósra sütött burgonyát jelent, míg a hasábburgonya különböző vastagságúra vágható hasábokból áll, amelyeket olajban sütnek ki. A hamburgerek és más kalóriadús finomságok köreteként használt hasábburgonya külseje általában aranysárga, lehet puhább és ropogósabb, leggyakrabban pedig sózva szolgálják fel.

Bővebben
Frying Fries

Egyszerűen imádjuk a mélyhűtött ételeket! Ezek a különleges illatok, ízek, aranyló színűkkel és ropogós textúrájukkal csak úgy csalogatnak minket. A chipsektől, fánkoktól kezdve a sült csirkén át a sült krumpliig és a hagymakarikákig, az olajban sült ételeknek bizony nehéz ellenállni. De Ön gondolta volna, hogy az ételek sütéséhez használt sütőolaj jelentős szerepet játszik a kívánt végeredmény elérésében?

Bővebben
Aviko Scoopers With 2 Dips 1 Liggend

Csónakburgonya extra ropogós bevonattal! A különleges U alakú, extra ropogós bevonattal ellátott csónakburgonya figyelemfelkeltő, egyedülálló étkezési élményt nyújt, kifejezetten mártogatásra termett! Akár helyben fogyasztásra, akár kiszállításra, elvitelre szánja, ez a látványos megoldás valódi értéket teremt az Ön vállalkozása számára.

Bővebben
Pokebowl Aviko Horeca

Készítik vegetáriánus formában, hússal, tengergyümölcseivel, hallal. A különböző változatok és kombinációk száma korlátlan, ez az egyik oka annak, hogy az egész világon nagy népszerűségnek örvend ez a fogás. Kevesen tudják, hogy a poké bowl a hawaii konyhából származik és a szörfösök egyik kedvence. Ebből a cikkből megtudhatja, honnan származik a finomságokkal teli hawaii tál, milyen közös vonásai vannak a japán sushival, és miért is hódította meg a street food területét az egész világon!

Bővebben
1 Street Food Sides

A street food-ok mostanában egyre népszerűbbek. A tavalyi 9,1%-os növekedéssel a street food-ok piaca gyorsabban nő, mint a gyorséttermi szegmens egésze, és ez a szárnyalás egyre erősödik. Ennek a feltörekvő trendnek a jegyében az Aviko négy új étvágyfalatkát alkotott meg, amelyeket a világ minden tájáról származó ízek ihlettek.

Bővebben
2 SUP

Az „Élet a műanyagon túl” egy növekvő trend része, hogy megszabaduljunk minden olyan műanyagtól, aminél ez megoldható. Mi is a célja az egyszer használatos műanyagokról szóló irányelvnek? A cél, hogy csökkentsük, illetve megakadályozzuk a műanyagok környezetre gyakorolt negatív hatását, valamint segítsük a körkörös gazdaságra való áttérést. Számos intézkedést vezetnek be az irányelv hatálya alá tartozó termékekkel kapcsolatban, köztük az egyszer használatos műanyagok betiltását is olyan esetekben, ahol az helyettesíthető más alternatívával – ilyen szekció a vendéglátás is.

Bővebben
1 Food Trends

Számos 2020-ban jellemző food-trend marad velünk 2021-ben is. Még mindig a COVID-19 vírus hatása alatt vagyunk. A fogyasztók többsége otthonról dolgozik, távmunkában, általánosságban véve pedig mindannyian több időt töltünk mostanában a lakásban. Az alábbi cikkben bemutatjuk a 2021-es gasztronómiai trendekről alkotott gondolatainkat.

Bővebben
Snacks 1

Mivel a fogyasztói kereslet a gyors és kényelmes megoldások iránt továbbra is növekszik, ezáltal az elviteles, kiszállításos és „fogd és vidd” megoldások trendje egyre népszerűbb, az irány mostanra egyértelművé vált: több snack, kevesebb felhajtás. A fogyasztók egyre többet nassolnak, de egyre kevesebbet akarnak foglalkozni az elkészítéssel. Az Y generáció igénye a gyors megoldások iránt arra készteti a foodservice szolgáltatókat, hogy felvegyék a ritmust a nassolás iránti vágy kielégítésében a nap bármely szakaszában.

Bővebben
4 Cafe Bar

A járványhelyzetben sokszor az események napról-napra változnak, így nagyon fontos, hogy felkészülten várjuk a a jövőbeli változásokat, és legyen tervünk a koronavírus utáni időszakra is. Összeállítottuk Önnek 5 nagyszerű tippet, amelynek segítségével fellendítheti vállalkozását és fel tudja készíteni éttermét a teljes nyitásra, és a koronavírus utáni időszakra.

Bővebben
Friends

Ebben a cikkben a Z-generációhoz kötődő trendeket mutatjuk be, így segítve a vendéglátóipari vállalkozásod, hogy a legfiatalabbak igényeit is kiszolgálhasd. A Z-generációt digitális bennszülötteknek is szokták nevezni: ők már online nőttek fel, ez pedig mások mellett azt is befolyásolja, hogy hogyan élnek és miket esznek. Generációkat összehasonlítani nem könnyű, hiszen ahogy idősödünk, folyamatosan változunk, de összegyűjtöttünk néhány kulcsfontosságú szokást, amely az elmúlt években elterjedt a fiatal fogyasztók körében. Kik tartoznak a Z-generációhoz? Durván az 1997 és 2012 között születettek, tehát az Y-generációt (1981-1996) követő nemzedék, akik most 8 és 24 év között vannak.

Bővebben