Hírek, újdonságok az Aviko Food Service világából

  • Delivery Super Crunch Aviko 2

KORONAVÍRUS KIHÍVÁS A FOODSERVICE IPARÁGBAN: TUDUNK SZÁLLÍTANI?

Megosztva 23/03/2020

A koronavírus elterjedése komoly fenyegetést jelent a vendéglátás mindennapjaira. Az éttermek nyitva tartása korlátozott, az iskolák, intézmények zárva vannak, a cégek munkavállalóikat arra ösztönzik, hogy otthonról dolgozzanak. A személyzet hiánya és az ellátás akadozása további kihívásokat jelent. A túlélés érdekében az üzemeltetők stratégiai változtatásokra kényszerülnek, s számos intézkedést gyorsan kell megtenni, ami nem egyszerű feladat.

A lehetséges és ajánlott lépések egyike, hogy az éttermek fokozzák együttműködésüket a házhoz szállító cégekkel. A legnépszerűbb ételszállító applikációk már elkezdték bevezetni a "no kontakt" kiszállítást, hogy csökkentsék az új koronavírus terjedésének kockázatát.

A lehetséges ellátási nehézségekkel is számolva a foodservice résztvevőinek és beszállítóiknak meg kell beszélniük egy tervet, hogy kezelni tudják a potenciális kihívásokat. Az ellátó partnerek részéről történő lépés döntő ebben az esetben, különösen akkor, amikor a kiszállítás céljaira legmegfelelőbb terméket kell kiválasztani.

Gyártóként az Avikónál az a szerepünk, hogy a nehéz helyzetben is megoldásokat kínáljunk, biztosítsuk az ellátást, és tanácsot adjunk a legjobban alkalmazható termékekről, szem előtt tartva a munkaerőhiányt, biztonsági előírásokat és elkészítési időt. Az online megrendelők ugyanakkor továbbra is elvárják, hogy ételük melegen és ízletesen érkezzen. Hogyan ötvözhetjük sikeresen a stratégiai gondolkodást és a biztonsági előírásokat?

Kiszállításhoz válasszon az Aviko szortimentjéből!

Látogassa meg a házhoz szállítás/elvitel piaci szegmens oldalunkat, és találja meg azt a termékünket, mely kiszállításhoz/elvitelhez a legalkalmasabb.