Hírek, újdonságok az Aviko Food Service világából

  • 4 Cafe Bar

5 tipp, amivel felkészítheti az éttermét a koronavírus utáni nyitásra

Megosztva 28/04/2021

A járványhelyzetben sokszor az események napról-napra változnak, így nagyon fontos, hogy felkészülten várjuk a a jövőbeli változásokat, és legyen tervünk a koronavírus utáni időszakra is. Összeállítottuk Önnek 5 nagyszerű tippet, amelynek segítségével fellendítheti vállalkozását és fel tudja készíteni éttermét a teljes nyitásra, és a koronavírus utáni időszakra.

Hogyan zajlik az újranyitás a járvány után?

 

Hozza ki a legtöbbet az elvitel és kiszállítás lehetőségéből!

 

Restaurant Delivery (1)

Az érintés nélküli elviteles és kiszállításos megoldás vált az új normává. Az egyik új trend, ami felbukkant, a családi étkezések/cateringek, amely mind az étterem, mind a vendégei számára előnyöket nyújtanak. Azáltal, hogy több adagos vagy félkész ételeket értékesít - melyek hosszabb ideig elállnak -, spórolhat a csomagoláson és a kiszállítási (vagy egy harmadik fél által szabott) költségeken. Eközben a családok és a párok több napra elegendő élelmet kapnak, és mindeközben minimálisan kerülnek csak kontaktusba másokkal. A vendégek hozzászoktak ehhez az új életmódhoz és néhány, a felvett szokások közül a vírus után is fennmaradhat. Ne mondjon le a kiszállítás és elviteles opciók lehetőségéről a nyitás után sem! A koronavírus megváltoztatja az éttermi ipar dinamikáját, és ez nem múlik el a járvány végével sem. Egy új szokás kialakításához csupán 30 napra van szükség, mi pedig már egy éve élünk ebben a helyzetben. A koronavírus utáni időszakban az elviteles opcióknak még nagyobb szerepük lesz, mint korábban.

 

Továbbra is népszerűsítse az ajándékkártyákat!

 Closed

Az ajándékkártyákból származó bevétel fenntartja a pénzforgalmat anélkül, hogy cserébe bármit is nyújtanánk, amíg a koronavírus utáni helyzet helyre nem áll. Ha több ajándékkártyát szeretne értékesíteni, tekintsen vissza korábbi promóciókra (pl. Black Friday), és hozzon létre hasonló ajánlatokat a közösségi médián keresztül. Néhány étterem számára az ajándékkártya volt az egyetlen megoldás 2020 legnehezebb időszakaiban.

 

Tartsa a kapcsolatot a vendégekkel!

 Phone Photo

Még ha az étterme jelenleg nehéz időket is él, és a koronavírus miatt zárva kell tartania, elengedhetetlen fennmaradni a vendégek tudatában ahhoz, hogy nyitáskor visszatérhessen az üzleti életbe. Ha nem kommunikál a vendégeivel és nem tájékoztatja őket a helyzetről, azt hihetik, hogy végleg bezárt. Osszon meg könnyű és szórakoztató tartalmat annak érdekében, hogy a vendégek izgatottan várják a koronavírus utáni visszatérést! Osszon meg videókat, melyben tippeket ad vagy saját fejlesztésű recepteket tanít! A közösségi média kiváló eszköz azoknak is, akik a kiszállítási vagy elviteles opciók mellett maradnak. A dolgok folyamatosan változnak, így mindig tájékoztassa vendégeit a menüvel, a rendelési lehetőségekkel, a szociális távolságtartás szabályaival kapcsolatban.

 

Újranyitás - megfontoltan

 

Chefs Kitchen

Ne feledjük, hogy ha még az éttermek újra ki is nyithattak, a világ még mindig a Covid-19 járvánnyal küzd. Továbbra is fontos betartani a biztonsági szabályokat, a rendszeres fertőtlenítés az étterem helyiségeiben, és hogy csak annyi vendéget fogadjon, amennyit a hatályos szabályozások lehetővé tesznek.  Ha étterme rendelkezik kerthelyiséggel, és az időjárás is megfelelő - hívja meg vendégeit a kertbe, ahelyett, hogy a belső térben ülnének. Továbbra is népszerűsítse a kiszállításos és elviteles opciókat korlátozott vagy érintkezés nélküli átvételi lehetőséggel azon vendégek számára, akik még mindig óvakodnak az étterembe járástól, különösen igaz ez a gyorséttermek esetében. Ne feledje, hogy mindig a biztonság az első!

 

Keresse a lehetőségeket!

 

Waiter Smiling

Mi tehet azzal kapcsolatban, amit már korábban is meg kellett volna tennie? Az egyik legfontosabb dolog, hogy ellenőrizze a költségeit! Frissítse a kínálatot és elemezze az eredmény-kimutatást! Használja ki ezt a csendesebb időszakot arra, hogy tanulmányozza, hogyan lehet jobban kezelni az ételek költségeit, átalakítani az étlapot és növelni az árrést! A saját POS adatait tanulmányozva összegyűjtheti az eddigi menütrendeket, bestseller ételeket és azokat a fogásokat, amelyek több erőfeszítésbe és kiadásba kerülnek, mint amennyi bevételt hoznak valójában. Frissítse a felvételi és betanítási módszereit! Rengetegen vesztették el a munkájukat, és amint újranyitnak az éttermek, sokan keresnek majd munkát ezen a területen. Alkalmazza a megfelelő embereket, tanítsa be őket, hogy sikeresek legyenek a területükön, ezzel csökkentheti a fluktuációt, ezáltal hosszú távon több pénzt takaríthat meg.   

 

 

Fontos megérteni, hogy ugyan a koronavírus elmúlik és az üzleti élet újraindul, a dolgok nem térnek vissza rögtön a normál kerékvágásba. A válság pozitív hozadéka, hogy megszabadít minket a jéghegy tetején található dolgoktól, így visszatérhetünk az alapokhoz, hogy megerősödve térhessünk vissza. Ez a válság megváltoztatja az üzleti életet és az okos vállalkozások jobban teljesítenek majd. Minden megváltozott, így változtatnunk kell a saját gondolkodásmódunkon is és elfogadni, hogy a normálisan alatt már nem ugyanazt értjük, mint ezelőtt.