Hírek

  • New premium  packaging

Új csomagolás az Aviko Premium hasábburgonyáknál

Megosztva 30/07/2018

Idén az Aviko újabb fontos lépést tesz a pálmaolaj felhasználásának csökkentésére azzal, hogy a nyár közepétől Premium hasábburgonyáinak (Super Crunch, Super Longs) elősütését napraforgóolajban végzi. A burgonyaspecialitások esetében ez a lépés már évekkel ezelőtt megtörtént, ahogy a legtöbb kiskereskedelmi terméknél is. A vendéglátásban a felhasználók jó része még pálmaolajat használ a termékek készre sütéséhez, de esetükben is egyre nő a napraforgóolajat választók száma. Különösen igaz ez a magas minőségű termékeket felszolgáló éttermeknél és vendéglátóhelyeknél, az Aviko vásárlóinál, akik maguk is úgy gondolják, hogy a többszörösen telítetlen zsírsavakat tartalmazó napraforgó étolaj használatával vendégeik asztalára is egészségesebb étel kerülhet.

Noha a pálmaolaj helyettesítése napraforgóolajjal az ipari feldolgozásban időlegesen kihívást jelent, a hasznát is bizonnyal érezhetjük. A környezetbarátabb termékek - mint pl. a napraforgóolaj - használata lehetőséget nyújt az Avikónak is, hogy csökkentse "globális lábnyomát" a bolygón.  Az Aviko Lomm-ban működő üzeme volt az első, mely már teljesen átállt a napraforgóolaj használatára, ezt szigorú ellenőrzések után az év második felében más gyáregységek is követik majd.

Ez a minőségi fejlesztés kiváló lehetőséget nyújt az Aviko számára, hogy a Prémium hasábburgonyák pozícióját, tekintélyét még inkább kihangsúlyozza, egyben tökéletes pillanat a csomagolás új dizájnjának megtervezéséhez és bevezetéséhez.

Az új arculat kialakításánál fontos szempont volt, hogy a kategóriát választó séfeket és beszerzőket olyan képekkel ösztönözzük, melyek pozitív érzelmet váltanak ki. Az új csomagolás termékfotói élénkek, étvágygerjesztőek, nagy felületen borítják be a fóliát. A sötétkék szín a prémium minőséget hangsúlyozza, az átlátszó panel és a feltűnő ikonok, címkék pedig megfelelő gyakorlati információkat nyújtanak.

A gyorsfagyasztott Premium választék minden tagja megkapja az új dizájnt: a Super Crunch (extra ropogós), a Super Longs (extra hosszú) a Skinny Fries (extra vékony) hasábburgonyák, a Pure&Rustic (háziasan szelt, héjas) és Sweet Potato Fries (édesburgonya) hasábok, később pedig a Turbo Plus ("másfélperces") hasábburgonyák is.

Az új csomagolás bevezetése szakaszosan történik majd. A Super Crunch új köntösben hamarosan a raktárakba kerül, melyet később, még ebben az évben - az új betakarítás kezdetével - a többi Premium hasáb is követ.

 

Elise de Jong

Senior Channel Marketeer