Hírek

  • Millenials 1

Az Y generáció étkezési szokásai – Mit érdemes szem előtt tartani a vendéglátásban?

Megosztva 29/06/2018

Több kutatás mutatja, hogy napjainkban az ún. Y generáció (az ezredforduló környékén nagykorúvá lett fiatal felnőttek) rendelkezik a legnagyobb vásárlóerővel a piacon.

Több kutatás mutatja, hogy napjainkban az ún. Y generáció (az ezredforduló környékén nagykorúvá lett fiatal felnőttek) rendelkezik a legnagyobb vásárlóerővel a piacon. Ezért lényeges, hogy megértsük, mit és miként vásárolnak, és miben különböznek a szüleiktől. Vegyük szemügyre az étkezési szokásaikat közelebbről.

Az Y generáció megszokta és igényli is a kényelmet. Kevesebb időt akar a konyhában tölteni, mint szüleik, többször esznek étteremben, mint bármely más nemzedék tagjai. Örökké rohanó, hektikus életvitelük alkotta meg az igényt a gyors, menet közben is fogyasztható ételekre. A hagyományosan elfogyasztott reggeli, ebéd, vacsora helyett, ez a generáció gyakran fordul a kényelmes, gyorsan felszolgált és akár útközben elfogyasztható snackek felé. A "Fogd és menj" lehetőségek iránti érdeklődésük arra sarkallja az éttermek működtetőit, hogy ebből a szempontból is vonzóvá tegyék választékukat. Néhány új trend is megjelent és népszerűvé vált mostanra: az egészségtudatosság, étkezési élmények és innovatív helyszínek iránti igény, mely témák megjósolhatóan tovább erősödnek, fejlődnek majd.

Az igények rapid növekedése a snackek, sörkorcsolyák kategóriájának bővülésére is látványosan hatott. Válaszként erre a trendre az Aviko is étvágyfalatkák széles választékát kínálja. A falatnyi finomságok lehetőséget biztosítanak a vendégnek arra, hogy magában vagy különböző kreációkban és ételekhez is kipróbálják. A zöldségkedvelő közönség választhat olyan vegán alternatíváinkból, mint a fűszeres kukoricafalatok, vagy a hagymakarikák. Az íz élményét és az étel egészséges voltát egyszerre elváró vendégeknek ajánljuk a gluténmentes, ropogós édesburgonya hasábokat. Ne feledkezzünk meg az édesszájúakról sem: a spanyol churrosszal járhatunk kedvükben.

A falatnyi méretű termékek mellett a magunkkal vihető "igazi" ételek is egyre népszerűbbek. Ajánljuk kipróbálásra az Aviko héjas egész burgonya választékát, mely mind fagyasztott, mind hűtött, nagy és extra nagy méretben is kapható. Mindig egységes méretükkel, ropogós héjjal és lágy, könnyű belsővel héjas egész burgonyáink melegítésre készek, változatos töltelékkel megrakva az ebédidő rohanásában ideálisak.

Ne felejtsen el az Instagramra kívánkozó snackeket kínálni - a vizuális vonzerő még soha nem volt ennyire fontos! Reklámanyagért és az Y generáció kiszolgálását célzó tippekért, kérjük, keresse az Aviko képviselőit.